1. V případě, že dodávka vykazuje zjevné vady přepravního obalu (protržení, rozbití, apod.) nebo obsahu (zvuk zjevně rozbitých láhví, prosakování vína obalem apod.), je kupující oprávněn odmítnout převzetí. V tomto případě bude zásilka automaticky zaslána zpět a bude expedována nová zásilka. Povinností kupujícího je si zásilku prohlédnout a zkontrolovat, přičemž je povinen o případných závadách a nedostatcích (špatný počet objednaných lahví, záměna lahví) písemnou formou (na adresu: obchod@slechtitelka.cz) informovat prodávajícího do třech dnů od převzetí zásilky. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii faktury spolu s dokladem o zaplacení.

2. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.

3. Reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem ČR a to do 30 dnů od obdržení reklamace prodávajícím. Zákazník je povinen předložit spolu s vadným výrobkem také doklad o zaplacení. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným skladováním, pouze na zjevné vady chuti a vzhledu. Zboží musí být vráceno v původním obalu, v láhvi plné nejméně do 2/3 obsahu a uzavřené původní zátkou. V případě zjištění oprávněné reklamace bude zboží vyměněno kus za kus. V případě, že zboží nebude skladem, bude vrácena kupujícímu kupní cena zboží. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno kupujícímu zpět na náklady kupujícího.